Sunday, October 3, 2010

Macam-macam ada dalam kehidupan...

Semalam 2 oct 2010..aku gerak melaka dengan Camry putih 2.0G VVt-i hehehe memang cara la kereta tu..
pada awal perjalanan semua nye smooth..xda pe y berlaku..aku gerak melaka sb da member kepada member aku kawin..so the follower hehehe sampai lebuh AMJ melaka..kt trafik light nk g serkam...da accident...moto..tgk dari gaya cam konvoi rame2..mybe konvoi raye...sebiji moto kriss tesadai tepi jalan..rim depan bengkok habis...handle pn sme je...aku tgk da darah merah lagi dalam sekilo melambak tepi moto 2...rasa cam mati je...heeee~ sb tgk dari kesan darah cam lebih dari 20%...situasi kat situ memang sedey...aku tgk member y konvoi sume menagi...tepr divider..hehehe sampai umah kawin..suasana berbeza..riuh rendah...gembira...seronok...ckup berbeza dengan apa y berlaku kt tepi jalan td...i2 la...khidupan mengajar kita pelbagai rasa y kite kena pandai nikmati sebaiknye...

No comments:

Post a Comment